VE ŠKOLENÍ PROBEREME
1. Facebookové inzeráty
Kontext kampaně
- na co byla kampaň zaměřená
- proč se skládala ze dvou částí
- pozadí spolupráce se zákazníkem – e-shop Dokonalá Láska
- jak souvisí kampaň Dokonalé Lásky s videem s nejvíce zhlédnutími na českém YouTube
Použité nástroje
- které facebookové reklamní nástroje jsem použil
Strategii inzerátů
- jak jsem cílil zvlášť na ty, co znají Dokonalou Lásku, a na ty, co neznají
- jak jsem použil remarketing k propojení těchto dvou skupin
Cílení
- jak používat funkce Podobný okruh uživatelů
- jak používat kombinaci více Podobných okruhů uživatelů v jedné sadě reklamy
- jak se vyhnout tomu, abyste cílili vícekrát na stejné uživatele
- proč sada reklamy s průměrnou konverzí 80 Kč ve skutečnosti přinesla konverze za méně než 50 Kč
Zobrazení na mobilech
- jakou strategii jsem použil pro zobrazení inzerátu na mobilních zařízeních
- několik způsobů, jak změřit, kolik Vám kampaň zobrazená na mobilech přinesla objednávek
2. Reklamní texty
Webová stránka
- jakou marketingovou psychologii použít při tvorbě reklamních textů pro inzeráty a web
- konkrétní ukázky s vysvětlením
- proč je důležitější webová stránka než facebooková reklamní kampaň
E-maily
- proč obyčejný textový e-mail může být efektivnější než e-mail plný krásné grafiky
- jaké e-maily byly poslány na podporu kampaně
3. Výsledky
Facebookové reporty
- náklady na klik, zobrazení, objednávky
- další nejdůležitější čísla z facebookových reportů spolu s jejich interpretací
- vysvětlení, proč u první kampaně Facebook účtoval za zobrazení reklamy více než u druhé kampaně
Prodeje, zisk a návratnost
- kolik kampaň přinesla obratu, zisku, nových zákazníků…
- kolik jsem stál Dokonalou Lásku já
4. Vyhodnocení
Co se mohlo udělat lépe
- tři oblasti, které kdyby se udělaly jinak, mohly zlepšit výsledek kampaně
Vedlejší přínos kampaně
- jak je možné, že dosah kampaně byl větší, než je prezentováno ve facebookových reportech
- shrnutí lajků, sdílení, dosahu…
Tři klíčové faktory úspěchu
- 3 faktory, které stály za úspěchem kampaně
- kdy se Váš vztah k zákazníkovi stává součástí produktu
Mohlo by fungovat i u Vás?
- proč Vaše kampaň nemusí být tak složitá
- proč při prodeji služeb může být facebooková kampaň efektivnější
- jaké jsou další možnosti spolupráce